Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak ik mijn simkaart

Hallo

Ik heb sinds vanavond het bericht dat mijn simkaart niet leesbaar is. Ik heb hem er niet uit gehaald het is zomaar gebeurd, wat nu? (het ligt niet aan mijn telefoon, in mijn vaders telefoon wordt hij ook niet gezien)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
838

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Soms raken de contacten van de chip wat vervuild of gecorrodeerd. Je kunt dat proberen schoon te maken met een beetje gummen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord
helaas heeft het niet gewerkt.
Anders kun je even binnenlopen bij een filiaal van de provider of bij The Phone House. Deze kunnen altijd controleren wat het probleem is en eventueel een nieuwe kaart verschaffen.

Dat laatste kostte mij 3 weken terug bij The Phone House niets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord.
Alleen heb mijn nummer echt nodig voor tan codes. Zijn er nog alternatieven om deze te kunnen ontvangen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je naar de winkel gaat, maken hun speciaal voor jou een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer. Je kunt dus gewoon TAN-codes ontvangen zonder iets te wijzigen bij de ING. De ING blokkeert wel (zodra je de nieuwe simkaart met oude nummer) de TAN-functie voor de duur van 48h uit veiligheidsoverwegingen.
Daarna ben je "ready-to-go"

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding