Is 384/64 Kbps internet genoeg voor een smartphone?

http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/vodafone_blox/blox_voor_blackberry/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Het is maar net wat je ermee wilt of moet doen.

hier vinden sommige ze 1000/384 al te weinig, maar dat vind ik overdreven.
http://www.goeievraag.nl/vraag/mbit-download-384-kbps-uploadsnelheid.141903

Wel vindt ik het te duur, want het is maximaal 1 maand geldig en het wordt alke maand automatisch verlengd.
Dan kan je beter een abonnement nemen. (als dat in jouw geval kan) Dan heb je voor minder geld een snellere verbinding met een hogere datalimiet.

Toegevoegd na 31 seconden:
oeps: vind ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, maar ik heb 384 download en 64 upload (i.v.m. de link) maar toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik gezien, maar 1000/384 is sneller en als ze dat al te langzaam vinden dan schiet 384/64 al helemaal niet op.
Voor de meeste dingen zal het net genoeg zijn, maar als je een foto wilt versturen met 64 kbps dan zal het wel ff duren.
Je kunt er aardig mee internetten mits je geen veeleisende gebruiker bent die veel met zijn telefoon wil doen.
Verder is deze Vodafone Blox aardig prijzig;)