Waar koop ik een elektronische agenda?

Ik zoek een handheld elektronische agenda, ik hoef er niet mee te bellen, echt alleen voor agenda.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wat ik op dit forum voor je heb kunnen vinden is, kort samengevat, dat het niet meer te koop is in de grote winkels. Op marktplaats staan er schijnbaar genoeg, dus dan daar maar even rondneuzen naar een Psion Revo of palm ZIRE.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou daarvoor toch ook een goede app voor kunnen kopen? Even rondneuzen en weet zeker dat die er zijn. Kan je niet adviseren