Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb nu ongeveer 3 weken mijn samsung galaxy s2 en ik vind dat hij best vaak vast loopt maar ik weet niet hoe dat komt? heeft iemand een idee?

ook willen niet al mijn foto's laden die ik op mijn geheugen kaart heb staan op de foto zie je dat heel veel foto's zwart blijven weet iemand wat je hier aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
717

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nou er zijn 2 mogelijlheden. 1e. Je hebt een of andere app geinstaleerd dat het miet helemaal funtioneert op je tel en daardoor loop je tel vaak vast. 2e. Is het gewoon software van je tel dat .niet goed functioneert. Als ik jou was zou.ik het gewoon terug gaan naar de wunkel en laten na checken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het inderdaad door een app komt want ik heb zelf een samsung Gs2 en heb dit nog nooit gehad, ga naar de winkel misschien dat ze je daar kunnen helpen .. succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb ook een samsung galaxy s2, en dit probleem tot nu toe nogniet gehad. bekende apps zoals bijv angry birds zullen dit niet veroorzaken,maar eerder apps waarvan de afkomst erg vaag is. verwijder vage apps en probeer dan een tijdje uit. als je dan nog steeds die problemen hebt zal ik even naar de winkel gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding