hoe zet ik foto's van mijn samsung galaxy gio op mijn PC?

ik wil graag mijn foto's van mijn mobiel op mijn pc zetten maar dat lukt niet.
ik heb het via bluetooth al geprobeerd maar dan lukt het niet dan zegt hij dat mijn pc mijn mobiel niet accepteer maar andersom doet hij het wel en ik weet echt niet hoe het nu wel lukt dus pleas help!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Neem de volgende stappen door:
1. Sluit hem nog niet aan.
2. Ga naar Instellingen, Draadloos & Netwerk, Kies USB Apparaten daarna op Verbind opslag met PC.
4. Er komt als het goed is iets te staan van sluit je toestel aan op je pc.
5. Sluit hem aan.
6. Vervolgens kun je via deze computer je telefoon inkijken.

Zorg wel dat je toestel gezien wordt als opslagapparaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je internet op je mobiel heb kun je ze ook versturen per email
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan op een paar manieren.
Eén daarvan is zoals hier al gezegt is, dmv Usb.
Je moet wel de drivers geinstalleerd hebben op je pc.
Deze drivers zitten meeverpakt in het programma Kies.
Zie ook;
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP

Een andere oplossing is Kies Air, dit gaat via wifi dus binnen eigen netwerk en redelijk veilig.

En nog een andere oplossing als al het andere niet werkt.
Haal je sd kaartje eruit, deze kan middels een adaptor ( verloopkaartje ) in een kaartlezer worden gestoken.
Als je geen kaartlezer hebt, deze kun je nagenoeg in elke winkel wel krijgen.
De kosten van zo'n kaartlezer liggen rond de 5,-

Susses