Hoe kan ik een smartphone aansluiten op een HD recorder?

Toegevoegd na 18 minuten:
CISCO 8455BVD HD PVR en Galaxy S2 GT-I9100

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou alleen kunnen met een telefoon die geen HDMI out maar analoge AV out zou hebben en een PVR die geen DVB-C PVR maar een videorecorder met video ingangen zou zijn. Dus SCART in(met SCART opname en geen doorlink).

Het beste antwoord

Dat kan niet, want de cisco heeft geen software aan boord om ondersteuning te bieden voor een smartphone. Als beiden op hetzelfde netwerk aangesloten zijn dan zou het mogelijk kunnen zijn om via DLNA media te delen, echter, ook daar heeft de cisco de software niet voor.
gvrox