Mijn Iphone 4 maakt soms geen verbinding met wifi, wat te doen??

Voor de update van ios 5 naar ios 6 had ik nergens last van. Toen ik ios 6 had kreeg ik soms geen verbinding met wifi maar nu na de update naar ios 6.0.1 maakt mijn iphone vrijwel nooit meer verbinding met mijn wifi thuis netwerk.

Ik heb dan verbinding met wifi en opeens als ik hem even niet gebruik springt ie weer over naar 3g. Dan ga ik naar instellingen en dan wifi en dan zie je de hele tijd dat ie bezig met laden en denken. Maar hij maakt geen verbinding. Pas als ik mijn iphone een nacht uit zet en m dan de volgende dag weer opstart dan maakt ie pas weer verbinding. Wat moet ik doen want ik ben het onderhand wel een beetje zat, want als m'n wifi het niet doet moet ik dus gebruik maken van 3g, en dat kost mij internet! Wat moet ik doen, help?!?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer de stekker van de wireless modem er eens uit te trekken en er daarna weer in te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar het aan ligt is niet duidelijk. Probeer is deze stappen te ondernemen als het niet werkt.
Zie url