iPhone 6 buigt wat moet ik doen ?

Ik heb laats een iPhone 6 gehaal op internet las ik dat ie buigt
Hebben jullie tips zodat de mijne niet buigt ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Was toch alleen bij de iPhone 6 Plus?
Hoe dan ook. Volgens mij is het een broodje aap verhaal. Er is altijd wel wat klagen als er weer een nieuwe iPhone wordt uitgebracht. Bij de 4 was het antenneproblemen, de 5S werd de vingerafdrukscanner gehackt en de 6 Plus buigt. Ik zou me er niet al te druk om maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hij schijnt te buigen als je hem in de broekzak doet. Dus dat moet je dan niet doen.

Toegevoegd na 10 minuten:
Of een stevige hardcover erom.
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hardcover is wel slim ja, hout is bijv ideaal. maar los daarvan is 800 euro voor een telefoon die in je broekzak verbuigt best prijzig?
Een stevig hoesje !! Of heel voorzichtig en direct goed verzekeren . Een harde case . Dus een hoes met een kei harde achter kant . Anders aan mij geven ik beloof je dat ik m niet buig echt waar .