Als je een nieuwe MicroSD-kaart hebt kun je dan de apps die op de vorige SD-Kaart stonden overzetten??

Gewoon de mappen verplaatsen naar de andere kaart :-) of gewoon op nieuw installeren :-( ??
En het gaat om het Android 2.2 toestel de Samsung Galaxy Gio!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Als je alle bestanden exact op de nieuwe (eventueel grotere) SD-kaart kopieert dan zal het gewoon werken.
Ben je er niet helemaal zeker van bedenk dan dat je ze op de oude kaart ook nog hebt staan.
Het is wel zo dat als je de SD-kaart in een andere telefoon stopt dat sommige apps niet zullen werken omdat er ook instellingen en snelkoppelingen in het hoofdgeheugen van de telefoon geïnstalleerd zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan als het goed is het gewoon overzetten