Welke onderdelen moet ik kopen om mijn ipod te herstellen?

Ik heb mijn iPod in het water laten vallen en zit nu met een vraag. Wat moet ik kopen om te herstellen? Het scherm is bijna zwart, maar als je er met ligt op schijnt kun je nog net zien wat je doet. Daarnaast doet het touchscreen het nog prima en zitten er geen scheuren/krassen in het scherm.

Toegevoegd na 1 uur:
Mijn iPod ligt al een jaar in de kast dus om nou hem te drogen lijkt me niks. Volgens mij ligt het aan de LED maar dit weet ik niet zeker.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hmm... lastig punt. Ligt eraan of hij aan stond en wat er nu het nog doet. Het lijkt mij genoeg om de onderdelen los uit elkaar te leggen en dan op een theedoek op een verwarming/radiator/kachel te laten drogen. Want waarschijnlijk zit er vocht in de connectoren van het scherm en in de behuizing voor het scherm.