Sony xperia start niet meer op, wat moet ik doen?

Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe telefoon, de Sony Xperia U. Mijn telefoon viel gisteren uit, ik dacht dat hij leeg was. Dus ik deed hem aan de lader en wachtte een tijdje. Toen ik hem weer aan wou doen kreeg ik hem nog niet aan. Ik snap er niks van heb de batterij er ook al uit gehaald. Heeft iemand misschien het zelfde probleem of een oplossing?

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke android versie heb je op je telefoon? de officiele 2.3? Ik heb nl ook ook een xperia U maar ik heb dit probleem nog niet gehad, Heb hem denk ik ook een maand of 2

Antwoorden (1)

Dat probleem ken ik. Je zou dan toch naar een telefoonmaker (of hoe je het ook noemt)moeten gaan.De kans dat alles gewist is groot.GoodLuck!