Hoe sla ik een Google afbeelding op op mijn iPad?

Als ik een afbeelding van Google wil opslaan op mijn iPad hoe doe ik dat dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stap 1 je gaat naar een afbeelding
Stap 2 je stopt je ipad in een doek
Stap 3 je afbeelding zal moeten opgeslagen zijn in het app ; temple run

Het beste antwoord

Een paar seconden met je vinger op de afbeeldig drukken, daarna op bewaar afbeelding drukken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Door gewoon met een vinger op het plaatje te drukken, er opent zich een pop-up met een aantal keuzes, waaronder opslaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op het plaatje drukken en wachten tot er staat afbeelding opslaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je houdt je vinger een paar seconden op het scherm en dan komt het er te staan.