Mijn mobiel (LG Optimus l5 E610) die heb ik nu 5 weken en hij haperd hoe komt dat?

Hij doet het vooral bij spelletjes dus ik heb al heel veel apps verwijderd ik heb 2,5 GB maar ik heb maar 0,9 GB in gebruik dus hoe komt het dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is niet de meest moderne smartphone, deze telefoon heeft een oudere processor en niet erg veel RAM, maar hij draait wel android 4.0.

Dus dat hij hapert is normaal omdat het een wat oudere telefoon met nieuwere software is wat dus niet erg goed blijkt te lopen.