Welke telefoon is dit op het plaatje?

Hier op het plaatje staat een samsung welke samsung is dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit lijkt uit een film te komen... Kan je het niet bijvoorbeeld even op de Fb pagina van de film vragen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Ik heb even gekeken hij kwam van The Vampire Diaries, het is de Samsung Captivate maar hij is hier niet te koop in de winkels

Antwoorden (2)

Amadea
11 jaar geleden
Dit kan zowel een Galaxy S als een Galaxy S Plus zijn aangezien die er hetzelfde uitzien aan de buitenkant.

Toegevoegd na 1 minuut:
Al moet ik zeggen dat aan de android versie te zien (het unlock scherm wat je kunt zien is van 2.1) het eerder op een Galaxy S lijkt, maar natuurlijk zou je ook een rom met 2.1 op een S Plus kunnen zetten ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn die bovenste hoeken niet meer sony achtig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat was ook mijn idee Cerla, ik heb een S plus hier liggen maar het lijkt er niet echt op. Overigens heeft mijn S plus een zilverkleurige rand die op de foto ontbreekt en staat het woord Samsung bij mij bovenaan (maar ik weet niet in hoeveel kleurtjes en smaken ze gemaakt zijn). Tis een slechte foto dus echt veel kan je er ook niet van maken.