Kan je op je iPad luisterboeken installeren. ?

Zo ja hoe

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nederlands
Kimath
11 jaar geleden
Ik weet er wel veel, maar die zijn allemaal Engels.

Het beste antwoord

Ja, gewoon als MP3. Meestal is één boek in verschillende files/hooffstukken verveeld,dus je moet ze wel als één 'pakket' afspelen.

Je kunt ze gewoon kopen en downloaden op je computer (en er zijn ook gratis luisterboeken, maar eerlijk gezegd niet heel veel) . Of je koopt de CD's en maakt daar MP3tjes van.

Op de site hieronder kun je ook wat gratis voorproefjes downloaden om uit te proberen hoe het werkt. (Persoonlijk ben ik altijd een groot liefhebber van de hoorcolleges van Van Rossum, en ook "Free "is een aanrader. - tweede link)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kimath
11 jaar geleden
In de iTunes Store zijn veel gratis luisterboeken te vinden. Ze staan onder het gedeelte podcasts, zijn vaak wel Engelse.
En de website www.podiobooks.com is ook erg fijn voor audiobooks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gratis Engelse luisterboeken zijn er inderdaad te kust en te keur. In het Nederlands - ook wel logisch, gezien de relatief zeer kleine oplagen - zijn ze erg prijzig. Het verschil met papieren boeken is zelfs minimaal.