Ik heb op mijn Andoid-telefoon een film gedownload en deze wil ik naar mijn ipad (only wifi) verplaatsen. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Moet via de pc denk ik

Het beste antwoord

Download op beide devices de dropbox app. Zet hem vanaf je telefoon in je dropbox (als je geen account hebt even een gratis account maken) en dan kan je hem via je ipad uit dropbox terug downloaden. Is wel afhankelijk van de grootte van het bestand uiteraard.
Anders moet het toch echt via de pc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt het ook gewoon via een kabeltje op je pc zetten, en dan op de ipad.. heb je geen kabel? download dan een free ftp manager app en maak van je android telefoon een ftp server. type het ip adres van je telefoon met ftp:// er voor in op je pc in internet explorer oid. en download de film. vervolgens zet je de film in itunes en synchroniseer je via wifi de ipad met itunes..