hoe stel je zo'b screensaver in voor een ipod/iphone?

Soms als je in een telefoon winkel bent ligt er een iPhone/ipod/iPad als deze dan niey wordt gebruikt woedt er een filmpje vertoont. Maat hoe stel je dat in? Of een andere screensaver.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk niet dat dat met je eigen ipod/iphone kan

Antwoorden (2)

Dat is een diashow (in de winkel)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en hoe stel je dat dan in?
Bij de ipad is het heel simpel als je hem unlockt met het knopje boven op de ipad kom je in het menu scherm druk hier op het knopje met het bloemetje.