Ik zoek een goedkope provider, met (onbeperkt) internet, en weinig belminuten/sms'jes. Welke provider is voor mij geschikt?

Ik bel en sms (zeer) weinig, maar gebruik het wel af en toe. Ik zou het liefst onbeperkt internet hebben, maar internet met een limiet is evt. ook mogelijk. Ik zit nu bij AH Mobiel, maar heb geen internet. Wat is voor mij de beste provider om naar over te stappen (met nummerbehoud)?

Ik dacht zelf overigens aan max. €15,-, wat echt de limiet is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zag laats dacht ik van hi dat je zelf een abonnement kunt samenstellen, je kan dan kiezen hoeveel internet je wil en prepaid bellen/sms'en of gewoon heel weinig minuten en sms'jes pet maand.
Powergen
11 jaar geleden
Ik zoek dit ook ongeveer, het vervelende is dat sommige wel lekker goedkoop zijn (bv tele2) alleen als je naar de reviews gaat kijken gaat het dus niet zo heel goed. Kijk misschien even bij simyo, alleen volgens mij had die geen onbeperkt internet (ook niet voor 15 euro) maar wel redelijk goedkoop en reviews zijn ook niet slecht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zit bij Hollandsnieuwe.
Ik vind deze provider best goed (qua prijs)
En hij neemt je tegoed die je over hebt mee naar de volgende maand .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou: Simpel kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je naar de site bellen.com gaat kan je alle providers en tarieven met elkaar vergelijken.

Antwoorden (5)

U kunt overstappen op Simyo, zij maken gebruik van het KPN netwerk en zijn dus zeer stabiel.

U heeft hier voor 15,50 euro een 1 jaar abo met 100 in bellen of sms en maar liefst 1500 mg data.

U kunt ook een prepaid abonnement welke je iedere maand kunt opzeggen, deze kost dan voor 100 min bellen of sms plus 1500 mb data. 22,50 euro.

Zie hier voor meer prijzen http://www.simyo.nl/sim-only/bestellen

Toegevoegd na 7 uur:
1500 mg moet zijn 1500 mb oftewel 1,5 gb :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een sim only abonnement van tele2 met 100 min/sms en 1500MB voor 15 euro/maand.
http://www.only-sim-only.nl/sim-only/tele2_sim_only.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook eens kijken of aldi-talk iets voor je is, zie bijgevoegde link voor meer informatie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Ben heb je 250 belminuten en 500 MB voor 15,98 per maand. Of is dit teveel belminuten? Dit kan je ook minder nemen. Je kunt kiezen tussen maandelijks opzegbaar en 2-jarig abonnement. Nummerbehoud is tegenwoordig bij alle telefoonabonnementen mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bliep. Bij Bliep bestel je een simkaart voor 1 euro waar 1 euro beltegoed op staat. Je hebt dus beltegoed en je kunt dit opwaarderen op internet met iDeal of je koopt (T-Mobile) beltegoed in de winkel en waardeert het op. Op de mobiele) website of in de app kun je zien hoeveel tegoed je hebt. Voor 50 cent kun je een dag onbeperkt internetten en sms'en. Je kunt het ook uitzetten voor als je bijvoorbeeld op vakantie gaat of even geen geld hebt en zuinig moet zijn met je tegoed. Voor elke euro die je opwaardeert krijg je een belminuut. Ik heb zelf meestal meer dan genoeg aan deze belminuten. Bliep gebruikt het netwerk van T-Mobile en het werkt meestal dus goed. Ze hebben ook goede service als het even niet werkt.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt bij het bestellen van de simkaart ook kiezen dat je je nummer wilt behouden

Toegevoegd na 4 minuten:
Simpel kan ook een goede optie zijn, De abonnementen daar zijn vrij goedkoop.