Hoe krijg ik deze applicatie van mijn telefoon?

Ik heb een samsung galaxy s1 en heb een applicatie gedowbload dat Granny Smith heet, een normaal spelletje. Ik dowbload altojd via de app van 4shared en dit heb ik er nog nooit mee gehad. Ik heb nl sinds dat spelletje de hele tijd reclame in mijn notificatie balk? Ik krijg de app niet verwijderd ook niet via instellingen -> toepassingen. Hij zegt dat verwijderen mislukt. Kan iemand mij helpen? Ik heb er geen zin in om mijn telefoon te resetten..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf geen Galaxy S1 (wel Galaxy S2) en ik gebruik ook geen 4shared, dus ik kan je niet met zekerheid een antwoord geven, maar kan je ook niet naar de app store waar je het spel hebt gedownload (4shared) om vervolgens Granny Smith weer op te zoeken en het op die manier proberen te verwijderen? Als dat niet kan/werkt, dan zal je een back-up moeten maken en je telefoon resetten. Back-up maken bij Galaxy S2 kan gewoon via Instellingen (onder 'Back-up maken en terugzetten).

Het beste antwoord

De enigste oplossing is, overal back-up van maken en je tel opnieuw resetten dan moet tie Alst goed is verwijdert zijn! Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaa daar dacht ik ook al aan maar hoe maak je die back ups?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf een iPhone dus denk dat het beste is om even de gebruiksaanwijzing te lezen en daar staat meestal wel in hoe je dat moet doen. Of even Google

Andere antwoorden (1)

Ik had een soortgelijk probleem, maar heb toen uiteindelijk via taakbeheer mijn applicaties op een andere manier kunnen verwijderen. Ik denk dat wanneer je je apps wilt verwijderen vanaf 4shared, dat dan niet alles precies wordt meegenomen. Ik heb wel een Galaxy S2 dus weet niet of het verschil maakt?