hoe moet je Google agenda van galaxy tab naar htc telefoon synchroniseren?

Op mijn samsung galaxy tab heb ik mijn agenda van mijn gmail ingesteld. Maar deze afspraken geeft mijn telefoon (en het internet) niet weer, terwijl beide agenda's op mijn gmail account zijn ingesteld. Hoe kan ik mijn agenda van mijn tab naar telefoon synchroniseren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ook al stel je je Gmail-agenda in, dan is het nog steeds mogelijk om afspraken lokaal op je telefoon of tablet op te slaan. Bij het aanmaken van een nieuwe afspraak kun je kiezen in welke agenda het moet worden opgeslagen. Zorg dus dat je daar voor je Gmail-agenda kiest.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik kies ook steeds gmail agenda, maar dan synchoniseert hij alsnog niet.
bamibal
11 jaar geleden
Heb je bij je accountinstellingen wel aangegeven dat de agenda gesynchroniseerd moet worden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, gedaan, maar geen resultaat...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yes! Hij doet het:). Weet niet wat ik nu gedaan heb, maar het is gelukt. Bedankt voor je reactie!