Hoe kan het dat ik geen nummer heb gekregen?

Een goedendag, ik heb pas geleden via typhone.nl de HTC One X besteld met een Hi abbonement. Nu is het zo dat ik dit toestel eergister heb binnengekregen met de bijbehorende simkaart. Bij de simkaart zaten de pin code, de puk-code maar geen nieuw 06-nummer. Nu is het probleem dat je bij Hi je simkaart moet activeren op de site. Maar daarvoor heb je het simkaartnummer nodig (die heb ik wel!) en je nieuwe 06-nummer. Dan pas kan ik gebeld worden en kan ik zelf bellen naar andere. Maar omdat ik dit 06-nummer niet heb, kan ik mijn abbo niet activeren en geen gebruik maken van mijn abbonement. Ik heb al een paar keer mijn toestel aan en uitgezet, de simkaart erin en eruit gedaan maar niks helpt. Je moet hem echt activeren op Hi.nl. Ik heb zelfs met mijn oude nummer geprobeerd, maar deze deed het ook niet. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Of iemand hier ook ervaringen mee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hi klantenservies bellen en je probleem uitleggen als het goed is hebben zij jou gegeven. Heb je trouwens een contract of een overeenkomst dat je een abbonement heb late starten? Als het goed is staat daar ook je naam op

Weet je zeker dat je nummer niet op het 'pasje' staat waar de simkaart in zat? Anders even met een andere telefoon naar de klantenservice bellen. Op basis van je adresgegevens weten zij je telefoonnummer wel te vertellen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100