Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn iPod gejailbreakt maar wil hem updaten naar iOS 6 maar er staar fout bij downloaden iOS 6. en hoe unjailbreak ik hem zonder pc?

Ipod touch 4g

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
665

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je zult hem toch aan de pc moeten aansluiten en hem in de DFU mode zetten. Daarna klik je in iTunes op herstel. Maar je moet wel even oppassen. Als je foto's, apps en bestanden etc. zullen worden verwijderd! Misschien werkt dit ook als je hem aansluit op je pc, in de DFU mode zetten en dan software updaten via iTunes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jailbreake word afgeraden door iedereen, om onderandere deze reden. Eenmaal Gejailbreaked, kun je dit NIET meer veranderen. Je bent dus gewoon stom geweest en zou dus nooit meer een legaale ISO6 kunnen hebben op je IPod. Eigenschuld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heeft niks met je jailbreak te maken! Waarschijnlijk is de fout dat jij te weinig ruimte over hebt voor de update (maar moet ie ook als het goed is aangeven!). Het handigste is het om via iTunes te doen.

Let op: Na je update is ook je jailbreak weg, er is helaas nog geen untethered jailbreak beschikbaar voor iOS6, dus adviseer je om te wachten totdat er een jailbreak beschikbaar is.

Enne voor de duidelijkheid, jailbreaken is legaal ;)
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding