Hoe krijg je een signaalmelding van je g mail??

Ik heb een samsung galaxy s2 die naar behoren werkt.Het probleem is alleen dat als ik een mailtje van g mail krijg er geen berichtsignaal klinkt.kan iemand mij uitleggen hoe ik dit instel?? alvast hartelijk dank

Toegevoegd na 3 minuten:
sorry vor m'n trefwoorden staan een beetje door elkaar moet zijn samsung galaxy s2, berichtsignaal en Gmail

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Open de gmail app, klik vervolgens op de menutoets en dan op instellingen. Klik nu op je emailadres en kies vervolgens de tweede optie 'melding per e-mail'. Nu kun je op 'beltoon en trillen' klikken en de instellingen wijzigen. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi!