Dat zie je vaak aan de software, of aan de buitenkant of als je de batterij uithaalt en daarin kijkt of er iets met de Samsung Galaxy Note staat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het zien aan de details, dat die vaak op verkeerde plekken zitten, waar ze dus niet horen. De buitenkant is dan heel belangrijk, maar ook de specificaties van het ding zelf op zich, zoals minder geheugen, slechte camera en een minder pixels in het beeldscherm.

Natuurlijk kan het per nepproduct verschillen, daarom moet je eigenlijk de details vooral onthouden, of uitprinten of de echte bij je hebben zodat je goed kan zien wat de verschillen zijn.

want op het oog kan je het dan dus vaak niet zien, maar met foto's of het origineel erbij kan je het vaak wel herkennen.

http://jomsurf.com/knocked-off-galaxy-note-revealed/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een Galaxy Note via Media Markt Vodafone T-Mobile KPN e.d. Kan ik je verzekeren dat het dan 100% echt is!
Maar bij Marktplaats zijn soms namaaks maar dat zetten ze erbij en dat kan je heel duidelijk zien je hoeft er echt geen echte note bij te houden om er achter te komen.
En als het nep is staat er geen Samsung op, want dat is verboden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan het ook zien alls je hem niet in het nederlands kan instelen dan is die zeker nep
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als* instellen*