Waarom valt mijn Samsung Galaxy S3 mini vaak uit als ik niks doe?

Hallo,

Zoals jullie zien in die vraag heb ik een probleem met mijn s3 mini.
Mijn s3 mini valt uit, naja die start helemaal opnieuw op zonder dat ik een pin-code hoef in te voeren. Maar het raarste is dat ik een nieuwe accu heb, maar hij valt nog steeds telkens uit. Wat is het probleem enhoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Je telefoon hoort niet zomaar uit te vallen als je er niets mee doet. Ik heb dezelfde telefoon als jou maar herken dit probleem niet. Als ik jou was zou ik ermee terug gaan naar de winkel... ;)

Je geeft niet aan hoe oud je s3 is. Mijn vriend had hetxelfde probleem twee weken geleden. Op de batterij zit een half jar garantie op het toestel 1 jaar. Dus dan kun je terug gaan. Ik heb het nagevraagd bij een Samsung dealer. Deze adviseerde via computer opnoeuw instaleren. Dit hielp niet bij toestel van mijn vriend. Of het kon een fout in software zijn en dan zou ie opgestuurd moeten worden. Via internet een nieuwe batterij van 9.50 besteld (geen originele) en het toestel werkt al twee weken prima.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100