Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een back-up van mijn iPhone 3GS maken en dan op een iPhone 4 zetten?

Ik wil namelijk al mijn whatsapp berichten overzetten op mijn "nieuwe" telefoon. Hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
618

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee, een back-up niet. Je kan wel de iPhone 4 instellen net dezelfde Apple account. Zo kan je je oude Apps die je hebt betaald gewoon weer downloaden.

Zorg wel dat je je foto's en contacten opslaat op iCloud. Dan raak je ze niet kwijt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een Reservekopie maakt van je 3GS met iTunes of iCloud kun je die terugzetten op een iPhone 4. Klik ook even in het menu op (bestand>aankopen overzetten). Hierdoor worden alle Apps van je telefoon naar de computer gesynct.

Om je iPhone 4 met de gegevens van je 3GS te vullen sluit je de iPhone 4 aan en klik je op "herstel". iTunes zal nu alles van die iPhone verwijderen. Zodra dit voltooid is geef je aan dat je hem wilt instellen als een bestaande telefoon en kies je de Reservekopie van je 3GS. Hij zal nu alle Apps, foto's en video's uit die reservekopie op je iPhone 4 zetten.

Wel zul je dit moeten doen met de computer waarmee je altijd je 3GS mee gesynchroniseerd hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding