Hoe zorg ik dat ik mijn iTunes muzieklijst op mijn Sony Xperia S krijg?

Ik heb sinds kort een Sony Xperia S en vind het een geweldige mobiel. Het enige probleem is dat ik voor die tijd al mijn muziek heb beheerd met iTunes omdat ik een iPhone had.

Is er een makkelijke manier om mijn iTunes muziekbibliotheek geordend (Dus inclusief beoordelingen, afspeellijste, etc.) kan overplaatsen op mijn Sony?

Alvast bedankt,
RobZelluf

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee helaas dat zal niet gaan.
je kan dat helaas niet universeel maken tussen muziek programma,s
dat lukt al niet op gewone pc,s

Volgens mij schijnt spotify er wel mee te werken(playlist van itunes.
maar dat werkt dan alleen op streaming files dus wordt niet gecombineerd met de muziek files op je pc

wellicht is het wel mogelijk deze dan weer te combineren met een muziek programma op je Sony maar geef je weinig hoop
capthavoc