Het stekkertje van de oplader van mijn mobiel blijft niet goed zitten. Heeft iemand een tip?

Ik bedoel dus dat het stekkertje niet goed in de telefoon blijft zitten,. Ik kan hem daardoor niet meer opladen. Het is echt het juiste stekkertje.

4 jaar geleden
6.4K
Amadea
4 jaar geleden
Kijk eens met een vergrootglas of er niet iets afgebroken is? Anders zou ik proberen het met een postbode-elastiek of groot stuk plakband vast te zetten.
Pieterke
4 jaar geleden
Bedankt. Zat zelf ook al te denken aan vastplakken. Ik zal eerst met een vergrootglas kijken, daar had ik nog niet aan gedacht.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
iPhone? Het is algemeen bekend dat het probleem met jouw stekkertje een typisch mannen probleem is, waarom? Vrouwen hebben de telefoon vaak in de tas, en mannen in hun broekzak... fluf/stofjes uit het denim/katoen zorgt ervoor dat je connector verstopt raakt. Gebruik een houten(!) saté prikker om eens lekker dat fluf eruit te pulken, en je zult zien dat het weer werkt.
LeonardN
4 jaar geleden
Soms wil het ook weleens helpen als je een andere stekker gebruikt.
Pieterke
4 jaar geleden
Bhagavad en LeonardN: Bedankt voor jullie reacties.
janjan
4 jaar geleden
Bekend probleem van micro-usb. https://speld.nl/2019/08/19/telefoonlader-werkt-nog-prima-als-je-m-eerst-een-half-uur-in-precies-de-goede-hoek-manoeuvreert/

Antwoorden (1)

Het kan misschien komen door het hoesje.
doe het er eens af dat helpt misschien wel.