Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het stekkertje van de oplader van mijn mobiel blijft niet goed zitten. Heeft iemand een tip?

Ik bedoel dus dat het stekkertje niet goed in de telefoon blijft zitten,. Ik kan hem daardoor niet meer opladen. Het is echt het juiste stekkertje.

4 jaar geleden
6.4K
Amadea
4 jaar geleden
Kijk eens met een vergrootglas of er niet iets afgebroken is? Anders zou ik proberen het met een postbode-elastiek of groot stuk plakband vast te zetten.
Pieterke
4 jaar geleden
Bedankt. Zat zelf ook al te denken aan vastplakken. Ik zal eerst met een vergrootglas kijken, daar had ik nog niet aan gedacht.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
iPhone? Het is algemeen bekend dat het probleem met jouw stekkertje een typisch mannen probleem is, waarom? Vrouwen hebben de telefoon vaak in de tas, en mannen in hun broekzak... fluf/stofjes uit het denim/katoen zorgt ervoor dat je connector verstopt raakt. Gebruik een houten(!) saté prikker om eens lekker dat fluf eruit te pulken, en je zult zien dat het weer werkt.
LeonardN
4 jaar geleden
Soms wil het ook weleens helpen als je een andere stekker gebruikt.
Pieterke
4 jaar geleden
Bhagavad en LeonardN: Bedankt voor jullie reacties.
janjan
4 jaar geleden
Bekend probleem van micro-usb. https://speld.nl/2019/08/19/telefoonlader-werkt-nog-prima-als-je-m-eerst-een-half-uur-in-precies-de-goede-hoek-manoeuvreert/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het kan misschien komen door het hoesje.
doe het er eens af dat helpt misschien wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding