Mijn samsung galaxy s start niet op wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
bamibal
11 jaar geleden
Wat is er vooraf gebeurd? Heb je hem geprobeerd te rooten/flashen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn samsung galaxy s startte de volgende dag niet meer op ik heb wel geprobeerd de batterij eruit te halen maar er is niks gebeurd.
bamibal
11 jaar geleden
gebeurt er iets als je de oplader aansluit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dan zie je gewoon dat die oplaadt.
bamibal
11 jaar geleden
En als je het "aan" kopje, aan de rechterkant, een aantal seconden ingedrukt houdt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het lukt nu bedankt ik drukte er eerst heel kort op.
Ontzettend bedankt.

Antwoorden (3)

Ik kan je helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet het "aanknopje" een aantal seconden ingedrukt houden.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijder met een onwillige Samsung eerst de batterij, daarna probeer je hem aan te zetten op de gewone manier.
Dus de rechterknop ingedrukt houden tot het samsung logo verschijnt, meestal een seconde op drie.

Mocht dit niet lukken dan kun je hem properen in de recovery modus te krijgen.
Dat doe je door de home en de powerknop tegelijk indrukken, je krijgt dan een menu te zien, selecteer hier dan de factory reset en bevestig dit.
Daarna laat je het toestel een herstart doen.
Let wel, je bent daarna wel alles kwijt, dus dat moet je echt gaan zien als een laatste redmiddel.