Is er ook een FM transmitter waarmee ik zonder wifi radio kan luisteren?

Voor radio op mijn ipod touch heb ik wifi nodig. Nu heb ik dat niet overal. Dus dacht ik om een FM transmitter te gaan kopen, maar deze blijkt voor je autoradio te zijn, en daar heb je in mijn geval niks aan. Dus bestaat er ook een FM transmitter waarmee ik zonder wifi radio kan luisteren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je bedoelt een FM-receiver, eigenlijk een radio. Die bestaat, maar is niet goedkoop: 40,- euro (scanradiootje bij de Blokker kost 1,- euro):

http://the-gadgeteer.com/2010/07/15/griffin-ifm-radio-receiver-for-iphoneipod-review/

http://www.onemorething.nl/community/topic/fm-radio-voor-ipod
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok. dankjewel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog even een paar vraagjes: is er dus zo'n radio van 40 euro bij de blokker voor maar 1 euro? Zo ja, is dit dan slecht voor je ipod? ( je hebt wel eens van dat goedkope flutspul en dit beschadigt je apparaat meestal en dat wil ik liever niet met mijn ipod.)