Gaat mijn Ipad accu te snel leeg

Ik heb ongeveer een week lang nu een ipad 3 en ik luister vaak liedjes of speel spelletjes mij is verteld dat het 10 uur mee kan maar elke keer als ik een liedje luister van 4 tot 8 min gaat er 1 procent van af ik vroeg me af of dit te snel of gewoon normaal is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee, is gewoon normaal. Laat je je accu wel geheel leeglopen voor je hem weer oplaadt? Dit verlengt batterijduur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt eraan hoe hard het geluid staat en laad je hem wel op met de echte iPad oplader niet doen met een Iphone oplader en laat hem een paar keer helemaal leeg lopen en dan weer helemaal opladen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meeste mensen overdrijven meestal hoelang het mee gaat. Maar hoelanger je hem gebruikt hoe sneller hij meestal leeg gaat maar dat merk je pas later. Het is dus heel normaal dat het zo snel leeg gaat. Je moet hem ook niet elke keer aan de stroom doen omdat dan je accu slecht gaat werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
100% accu is ongeveer 10 uur iPad.
Muziek ect en spelletjes gaat iets sneller. Verder kun je de helderheid aanpassen. Scheelt ook een boel.