Nokia N96 bluetooth!

Waarom is het zo ontzettend lastig om voor de Nokia N96 een correct gesprek te voeren via een bluetooth apparaatje?

Ik laat vandaag uit wanhoop dit maar regelen door een gespecialiseerd bedrijf in de buurt. Maar waarom is me dit tot op heden niet zelf gelukt? Probeer het zelf uit in de winkel of dat het apparaatje gevonden kan worden. Maar zo gauw er daadwerkelijk contact is gemaakt om te bellen is het hopeloos...

Nu werd mij meegedeeld dat dit een bekend probleem is met de N toestellen van Nokia. Maar waarom heb ik met de N95 dit probleem niet gehad en met de N96 voortdurend op verschillende bluetooth apparaatjes, waar het hadsfree bellen betreft?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb de Nokia N96 en heb geen problemen. Misschien dat het bluetooth gedeelte van jouw toestel niet helemaal goed is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij navraag garandeerd Nokia bij de N toestellen alleen een bluethoot verbinding bij de Nokia bluetooth apparaten... Het bluetooth gedeelte is inmiddels goed ingesteld en werkt niet bij de merken 'Parrot' en 'Jabra'. Ter plaatse op 17 apparaatjes uitgetest. Er blijven nu nog een aantal mogelijkheden over, waarbij ik me direct afvraag of dat een nieuwe autoradio met bluetooth niet verstandiger is. Omdat deze in dezelfde prijscategorie zitten...