hoe kan je je ipod traceren?

Ik ben mijn ipod kwijt. Weet iemand of je die misschien kan traceren? Of op een andere manier kan vinden? Degene met gouden tip SUPER BEDANKT!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Dat lukt je heel soms, als je je Ipod daarvoor hebt geprepareerd en als ie wordt gestolen. De dief moet hem dan wel aansluiten op het internet en aanzetten. Dan krijg je een IP-nummer te zien, dat vaak ook al niet makkelijk naar de dief leidt. Dat heb je vast niet gedaan, maar ik hoop dat je dit dure kleinood toch vlug terugvindt!
Filmpje:
AWM
14 jaar geleden
Dat gaat niet lukken... Er zit geen zendertje in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is mogelijk dat je hem kan laten traceren als je een ipod touch hebt,,

Dit kan trouwens alleen als je een sterke verzekering erop hebt staan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat lukt met een ipod touch of phone.
je hebt pech als het een nano/shuffle/classic/enz.
is.