Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik ervoor dat mijn Iphone 4S stopt met een email te verzenden?

Ik wilde gisteren chatgeschiedenis + alle foto's van een gesprek van What's app verzenden via de mail. Een soort van Backup. Nu was dat blijkbaar zóóóveel, dat mijn Iphone 4S het niet kan verwerken. (343 foto's + gesprek). Hij doet er nu al 2 dagen over en ik kan de mail niet uit mijn uitgaand postvak verwijderen. Hoe stop ik dit? Ik heb geprobeerd de telefoon aan en uit te zetten, de app the sluiten etc. Hoe krijg ik die mail eruit? Want het trekt mijn batterij leeg. En snel ook. Zeer irritant.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
798

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kan proberen hem op iTunes aan te sluiten, syngronizeren, en dan de iPhone "opniew instellen" iTunes zal dan je iPhone resetten en de gegevens van je backup terug op je phone Zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer het op een plek waar je goede wifi hebt , of sterke 3G . Ik had helaas ook zo iets met het laden van een dikke email ! Tot dat ik prima internet had , en het zich zelf oploste . Ik hoop dat het voor jou ook zo mag gaan succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding