Hoe komt het dat mijn Samsung Galaxy S Plus i9001 geen internet Apps opstart?

Als ik op 3G zit start hij Apps als Nu.nl Nusport.nl Vi en dergelijke niet op. Als ik ze op Wifi open doen ze het wel gewoon, maar op 3G krijg ik zwart beeld totdat ik hem wegklik. Laden duurt ook heel lang! Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zit kennelijk net in het antennegebied waar de 3G niet optimaal werkt. Daar kan je niets aan doen. Ga naar een andere plek en kijk of je daar wel beter ontvangst hebt. Ook kan je je WiFi uitschakelen als je alleen 3G wilt, en andersom. Kan best zijn dat het toestel "in de war" raakt als beiden openstaan.