Kan ik met een ipad dingen op google play downloaden? En heb ik een virusscanner nodig (voor mijn ipad) ?

Vragen zeggen het al. En weten jullie ook (als dit nodig is) waar ik die virusscanner kan krijgen of kan downloaden. Ga namelijk vanavond een ipad (3) kopen en wil dit wel even allemaal weten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Google play is van Android, op de iPad heb je alleen de Apple store.
Je kunt dus niet uit de Google Play store iets halen.
Virusscanner is niet nodig, bestutingssysteem is zo opgezet dat er (naar mijn weten) geen virussen voor zijn.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de info!

Andere antwoorden (2)

Voor iOS zijn er geen virussen omdat het een gesloten source is oftewel je kan geen aanpassingen aanbrengen in het systeem, TENZIJ je hem jailbreaked maar zo ver ik weet zijn ook daar (nog?) geen virussen voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
google play is een betrouwbaar app store

en meestal zijn de virusscanners zelf een virus. had er 1 gedownload op mijn telefoon