Is het het wachten waard voor wp8 ? En is het zoveel sneller?

Ik hoorde dat wp8 in oktober uitkomt voor windows phone. Maar ik wil nu een Nokia lumia 710 kopen en daar zit dan natuurlijk geen wp8 op.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Word Perfect? Of ben je in de war met Windows?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat ben ik niet...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Windows Phone 8
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je ook niet aan vrouwen overlaten hè ;D
Amadea
11 jaar geleden
Daar gaat het niet om. WP is nou eenmaal bekend als afkorting van Word Perfect. Op Goeie Vraag is het voluit schrijven van termen aanbevolen, opdat iedereen weet wat er bedoeld wordt. Daarom is het gebruiken van sms-taal dan ook niet toegestaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke oke oke oke, dan kan je beter maar een moderator worden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MM, (Mevrouw de moderator) ik heb hier een sms taal afkorting iets gevonden! http://www.goeievraag.nl/vraag/elektronica/handhelds-smartphones/wifi-telefoon-samsung-man-wel.362754
s.v.p. even verklaren waarom U daar dan niets van zegt hè
Amadea
11 jaar geleden
Heel simpel, omdat die vraag duidelijk is. Er staat voldoende informatie in om te begrijpen wat er gevraagd wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
pff alsnog een ww .... ga maar verder zoeken naar afkortingen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Danku! Bedankt voor deze reactie :)

Antwoorden (1)

Windows Phone 8 komt niet naar de Windows phone 7.5 toestellen, je kunt het beste wachten, begin september gaan Nokia zijn WP8 toestellen aankondigen.