Mijn iPod is kwijt! Alleen ik heb geen iCloud. Hoe kan ik mijn iPod (touch) weer terug vinden zonder iCloud?

ik heb de app 'Zoek mijn iPhone' al gedownload, alleen ik heb geen iCloud

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Balen! Maar dan zit er niks anders op dat te gaan zoeken. Zoek alles door, haal alle kamers leeg.

Ga ook terug in de tijd en bedenk jezelf:
- Waar zou ik hem kunnen vinden
- Waar weet ik zeker dat ik hem voor het laatst had
- Ga ook uit van onlogische plekken (zo was ik een keer mijn bril kwijt, lag ie achter in m'n kledingkast....)

Ik hoop voor je dat je hem vindt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt daar geen icloud voor nodig, bij mij was het ook gewoon zonder een icloud account gelukt. Ga naar www.icloud.com en log in met je Apple ID je ipod moet trouwens wel aanstaan.