Hoe maakt een android 4.0 tablet verbinding met een USB-stick?

Hallo, ik heb een tablet besteld welke ik nog moet binnenkrijgen. Echter zit hier een USB-aansluiting op. Nu vraag ik me af: Hoe herkent een Android tablet een USB stick? Hoe werkt dat? Ik heb zelf geen ervaring met Android 4.0

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat het de Acer Iconia a200 is, want dat is bij mijn weten de enige tablet met full si ze Usb,. (Behalve de Thrive).

Bij mijn excite 10 kan ik met een verloopstukje gewoon USB sticks openen, ze verschijnen gewoon in je fila manager, naast je sdkaart en je interne geheugen.

Je kunt gewoon knippen, plakken, kopiëren en bestanden openen, net als op de computer.