Hoe moet ik mijn android rooten?.

Ik wil mijn android rooten... Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit doe? Ik heb android versie 2.3.6.
En mijn telefoon is: samsung galaxy s GT9000

Bvd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Dan moet je er eerst voor zorgen dat je de zogenaamde 'bootloader' van je telefoon is ontgrendeld. Hiervoor zijn verschillende manieren en stappenplannen om je telefoon te rooten.

Het lastige is alleen dat veel afhangt van je huidige instellingen op je telefoon. Dus het is niet te zeggen dat die ene makkelijke methode ook gaat werken op jouw telefoon. Ga er vanuit dat er een paar vruchteloze pogingen aan vooraf gaan voordat je echt root-access hebt.

Op de onderstaande link vind je de meest betrouwbare manier om je telefoon te rooten.

Hou er rekening mee dat je echt goed weet wat je aan het doen bent. Gaat er iets mis, dan kan het best wezen dat je telefoon een luxe baksteen wordt.

Verder kun je ook 'belangrijke' onderdelen in je telefoon ontregelen als je niet precies weet wat je aan het doen bent.

Volg de stappen in de link goed, en lees eerst alles goed door voordat je op knoppen drukt, want vanaf dan is er geen weg terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Download superoneclick. Hiermee heb ik mijn lg optimus 2x ook geroot. Het werkt makkelijk, snel, en veilig. De kans dat je gsm een baksteen word is hiermee heel erg klein.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.xda-developers.com/

Registreer jezelf op deze website en zoek vervolgens je telefoon op. hier vind je vast en zeker een programma die je telefoon automatisch kan rooten met een simpele klik.