Waarom moet ik met opera mini (op mijn gsm) altijd 2x een reactie geven voordat hij wordt geplaatst?

Ik gebruik dan ook de mobiele versie van goeievraag!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heeft dit iets te maken met de functionaliteit van Goeievraag.nl in de Opera Browser. Websites moeten ingesteld worden op een bepaalde browser, zodat deze zo goed mogelijk weergegeven worden. Waarschijnlijk zit er dus een foutje in het invoer systeem van deze website in de Opera Mini Browser.