Hoe schakel ik cookies in op mijn Blackberry bold 9900? (Dit moet om Twitter te downloaden, hij werkt namelijk niet.)

Als ik naar twitter.com/download/blackberry ga, op de link klik (waardoor je uitkomt bij appworld) staat er: We detect that cookies have been disabled in your browser. Please enable cookies in order to continue.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Internet. --> Menu. --> Opties. --> Naar beneden scrollen. --> Cookies Accepteren (aanvinken).

Zo is het namelijk wel bij mijn Bold 9700, en ik neem aan er niet zo'n verschil in zit, in dit geval.