Hoe negeer ik een app update voorstel van mijn Iphone?

Ik wil sommige updates niet doen, toch blijft deze in de lijst staan. Iets aan te doen? Vervelende 'marketingstrategie' van Apple vind ik. (zonder jailbreak)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wat maakt het uit? Gewoon updaten. Je telefoon zal er ongetwijfeld niet slechter van worden.

Helaas is er geen oplossing voor, zowel met als zonder jailbreak. Het enige wat je eventueel zou kunnen helpen is badges uitschakelen, maar weet niet of dat op iOS 5 nou kon.