Hoe kun je de camera van de samsung galaxy s6 beschermen?

De camera steekt uit, en ik wil graag een hoes o.i.d kopen, alleen ik wil zeg maar niet dat de camera, als je de telefoon neerlegt, de tafel aanraakt. Of kan het ook zijn dat er een lapje, o.i.d. is dat je op je camera kunt doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

volgens mij hoef je die camera eigelijk niet te beschermen want de zijn wel zo gemaakt dat het randje er om heen de grond raakt maar de lens niet als je dat liever niet wil kan je een dik hoesje nemen die zijn wel te vinden maar je moet er even naar zoeken

julius
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zoals een flipcase