Hoe delete je een widget op een HTC Hero scherm ?

Ik heb teveel widgets op de schermen van mijn HTC Hero staan. Toevoegen gaat dus prima. Maar hoe haal ik ze weer weg?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat daar geen Windows mobile op?
Dan zou ik denken: ff in 't configuratiescherm/settings kijken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Android

Het beste antwoord

Met je vinger een paar seconden blijven staan op de widget en dan naar het vuilnisbakje slepen onder in beeld.
Of via Applications de widget uninstallen.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier de manual:
http://www.htc.com/hero/m/files/guides/090720_Hero_HTC_English_UM.pdf
Daar staat 't in (volgens Google, dan).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gevonden! Dank!