Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een applicatie in de App Store die werkt als een soort autoalarm?

Ik laad mijn mobiel wel eens op bij feestjes, omdat ik t anders niet haal met de batterij. Maar dan wil ik graag een alarm bij aanraking voor een bepaalde tijd, zodat ik gelijk vanaf een afstand door heb wie er aan m'n iPhone zit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
899

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Voor de Android is deze er zeker.
Die heet als ik het goed heb "Don't touch me" -app.
Mogelijk is deze ook te verkrijgen voor de Iphone. Zoek eens bij de apps op die naam of op security.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zoek je het niet eerst zelf op? Hier heeft de vraagsteller niks aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google knip en plak werk kan iedereen. Ik antwoord zoveel mogelijk uit mijn eigen kennis en heb de vraagsteller beste handvatten gegeven lijkt mij zo, dus heeft er wel wat aan. En andere lezers, die bv Android hebben, is dit misschien voor hun ook nog een tip.
Het is hier mijns inziens geen veredelde zoekmachine maar een stukje kenniswisseling. Als ik jouw instelling volg, kan jij net zo goed tegen de vraagsteller zeggen: Waarom zoek je het niet zelf op? Komt op hetzelfde neer. En laat het aan de vraagsteller om te bepalen of deze hier wel of niet wat aan heeft lijkt mij zo.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding