Ik heb een Samsung GT-5510. Als ik hem niet gebruik (en dus geblokkeerd is) licht het scherm steeds op. Weet iemand hoe dit komt? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mijn ervaring met die telefoon is dat de knop rechts om hem "wakker" te maken heel erg uitsteekt en daardoor snel per ongeluk ingedrukt wordt. Daardoor ging hij bij mij vaak ongewenst van de vergrendeling af tot ik een patroon of pincode in stelde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, nu je het zegt, de knop steekt inderdaad uit. Maar dat kan het probleem toch niet zijn als hij gewoon naast me op het nachttafeltje ligt? Erg vervelend als ik wil slapen en m'n gsm steeds oplicht. Toch bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt hij dan aan de oplader? zo ja.. sluit die goed aan of springt hij telkens op contact... of krijg je telkens pushberichten van Facebook, Whatsapp enz