Ander spel spelen of telefoon met groter display kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier kun je weinig aan doen.
Meestal betreft dit of slechtgeschreven spellen of je toestel is niet compatibel met het spel.
Dit soort geneuzel komt vaak voor als er buiten Gplay wordt "geshopt" en kun je niets tot weinig aan doen.
Helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan er wél wat aan doen!

je kan de resolutie van je telefoon hoger zetten.
daarvoor moet je hem wel jailbreaken, met universal androot
dan kan je die app van de blackmart alpha downloaden en de resolutie hoger zetten.
dan is alles wel kleiner maar past het spel wel op het scherm!

ik heb het ook met mijn galaxy europe en dat was de werkende oplossing.
succes