Waarom kan ik geen antwoorden bekijken op goeievraag via mij blackberry curve 8520?

Ik bekijk deze site via mijn browser op mijn blackberry curve 8520, ik kan alleen de antwoorden op mijn eigen vragen zien als ik op vraag sluiten klik

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou de site proberen te benaderen via m.goeievraag.nl wellicht dat het dan wel kan.
Stel dat dit al niet werkt dan kan het zijn dat je internet browser verouderd is. Via Appworld zou je dan bijvoorbeeld Opera kunnen downloaden en installeren en een andere oplossing kan zijn het installeren van nieuwe toestel software (alleen is dat veel ingrijpender)