Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

samsung galaxy ace start nog niet op na reset naar fabrieksinstellingen?

Mijn samsung galaxy ace bleef hangen in het opstartmenu, geen mogelijkheid om mijn pincode in te voeren oid. Ik heb een harde reset gedaan zodat mijn telefoon weer terug zou gaan naar de fabrieksinstellingen, maar m'n telefoon blijft nog steeds hangen in het opstartscherm. Wat kan ik nog meer doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Volgens mij heeft de batterij te weinig vermogen om op te starten. Laadt je GSM eerst eens helmaal op en/of start eens op met de adapter in de telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is in deze situatie handig dat je het garantie bewijs hebt ,want er speelt in jou telefoon een technische error.
Meestal heb je 2 jaar garantie bij samsung dus jouw optie
is dat je de site moet bellen en dan sturen ze een nieuwe op en wordt je oude telefoon vernietigd.Tip: haal je sim eruit voor het opsturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Teruggezet naar fabrieksinstellingen, ok
Doormiddels de power en de homebutton ( tegelijk indrukken tijdens het aanzetten, daarna de homeknop loslaten en dan pas de powerknop ), of via instellingen?
De eerste is namelijk de enige goede manier.
Ik ga er voor als nog er van uit dat je dat gedaan hebt.

Schakel uw toestel uit, verwijder de accu, plaats de accu en start opnieuw op.
Doet hij het, mooi niets meer aan doen.
Nog niets, dan is er iets fouts gegaan tijdens de reset.
Voer nogmaals de reset uit ( de eerste methode, dus home en powerknop ), maar doe dan eerst de optie wipe cache partition, deze zit in het zelfde menu als de Factory reset.

Succes ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding